الأحد، مارس ٠٢، ٢٠٠٨

تخلي عنهم كل العالم .... ولم يبقي لهم بعد الله إلا انا..!!!

غزة - فلسطين
في واحدة من ابشع عمليات العدو الصهيوني في الأراضي الإسلامية الفلسطينية
يسقط علي ترابها المقدس جثامين الطاهرين من إخواننا
تسيل علي ثراها الطاهر دماء الشهداء الذكية
لبنان - بيروت
مدمرة امريكية تعربد في المياه الإقليمية العربية ومؤتمرات لتنصيب
رئيس جديد .. مع عداء قاتل لحزب الله
مصر - القاهرة - الزقازيق - طنطا - حلوان
مظاهرات غضب للتنديد فقط للتنديد بأفعال العدو الصهيوني
وهنا كان علي أن اتخذ
قرار
كنت قد كلفت بعمل دراسة متكاملة حول هيراركية الصراع الإسلامي الغربي.. وفعلا بدات اسير
خطوات جادة في المشروع ..بما إني في العمل السياسي..
وقطعت فيه مسافة طويلة... ولكن الظروف الحالية تدفعني لأن أضع هنا اللمسات النهائية والأفكار
العامة للمشروع ومنه يمكن ان : -
بدأ من التدوينة القادمة سأنشر مراحل هذا المشروع

هناك تعليقان (٢):

اروي الطويل يقول...

كل واحد وله طريقة كلام
يعني مثلا طريقتي مش بتعجبك
وبرضه طريقة حضرتك مابتعجبنيش
بحس انك بتخطب في مظاهرة ...انا بتكلم بجد
ثانيا ،، لو حضرتك بتحس أنك مش بتستفيد أو مابتوصلش لفكرة من مدونتي ...مالهاش لازمة أنك تضيع وقتك فيها ،، مع إن زيارة أي حد بتسعدني
آه بالمناسبة ...مدونتي مدونة شخصية ،، مش مركز إعلامي ، لبيانات ومظاهرات وخطب وشجب وتنديد ، والمدونة الشخصية يعني انا ،، دي طبيعتي ،، وانا بتكلم كدا ...
ودمتم ،، وشكرا علي النقد البناء ..!!

اروي الطويل يقول...

آه بالمناسبة مش هغير طريقة كلامي علشان تعجب حد ....تعرف ليه ؟؟؟
أصل انا .........كده
وبالنسبة لللرساله هي بتوصل فعلا بس مش عن طريق المدونة حضرتك ،، عن طريق مكان إعلامي يناسب اللي هكتبه فيه
وإن شاء الله هتوصل برضه للناس ...ولا ايييييه ؟؟؟
وجزاكم الله خيرا ..